14 mars -So I never said I love you

image90Jag sa aldrig att jag älskar dig,
jag sa nog aldrig ens att jag bryr mig om dig.
Behövde jag göra det? Visade jag det inte på alla sätt man kan visa det ändå?

I've lost your faith.

Har precis suttit och kollat på två nya avsnitt av One Tree Hill, jag blir alltid så tankspridd efter jag kollat på det.
Just nu snurrar tankar om vänskap/gamla tider och drömmar runt i mitt huvud.

Visade jag inte på alla sätt hur mycket jag brydde mig om er?
Jag kanske inte alltid har varit och är inte alltid den bästa vän man kan ha. Tro mig, jag analyserar mitt beteende och funderar över om det är sådan här jag vill vara. Dock är det inte det det handlar om, vem jag vill vara, det är hur jag är som betyder något. Det är hur ni, mina vänner, är som betyder något. Det är hur vi tillsammans är som betyder något, inte hur vi vill vara. För hur mycket vi båda än vill det så kommer det aldrig bli som förr. Vi kanske inte var menade för varandra, även om vi så gärna ville tro det.

Ärade vän, jag minns ännu hur vi brukade skratta och inte minst hur vi delade alla våra känslor och tankar med varandra. Du var mitt hjärta och jag ditt. Dock fanns det ett annat hjärta som slog hårdare, starkare slag. Om jag kunde skulle jag vrida tillbaka tiden och ta tillbaka allt dumt jag sa och säga allt vackert jag inte sa. Men skulle det ändra något? Skulle det se annorlunda ut idag?

Ärade vän, the first cut is the deepest. Det var när vi precis förlorat vår vänskap som vi kämpade som mest. Vi båda försökte, vi båda sa att vi ville ha tillbaka det som var. Men hur mycket vi än ville så gick det inte, för det är hur vi är som spelar roll, inte vi hur vill vara. Men du måste tro på mig när jag säger att du hade en stor betydelse för mig. Allt du sa, allt du gjorde, allt vi var. Om 60 år kommer jag fortfarande minnas dig, för jag har skrivit om dig i alla mina dagböcker, jag har skrivit om dig, om oss i mitt minne. Ärade vän, du har färgat min själ till de mest klarlysande färger och mitt hjärta slår lite hårdare.

So I never said I loved you
That's not to say that I don't care
I always gave you my affection

Om du känner dig träffad av det här inlägget, om du tar åt dig...då är det dedikerat till dig.
Om du inte känner dig träffad, ta åt dig av orden ändå och dedikera dina tankar åt alla vänner du haft.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback