10 mars -Hamstern har dött

Har varit en riktig toppendag idag. Har bara skrattat och flummat en massa med Filippa.
Jag började skriva på hela berättelsen om dagen, om din mamma-skämten och Hjulet som snurrar, men hamstern har dött. Sen insåg jag att ni ändå inte kommer se det roliga i det hela och antagligen inte skulle finna någon glädje i att läsa om dessa hamstrar som dött. Så jag suddade ut allt igen.

Iallfall har jag nog inte skrattat såhär mycket på länge.

Igår kväll slog det mig som en uppenbarelse från ovan.
Nu vet jag precis vad jag vill ha för tatuering (den som ska bli min första).
Men det spelar ingen roll just nu, så därför får det hemliga förbli osagt....tills vidare.

Nej, nu ska jag sluta skriva en massa strunt
Keep the faith

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback