Vet ni vad...?

Jag har sommarlov nu!!!!
Idag var sista dagen på jobbet, var ganska soft. Vi städade och fixade lite. Blev mat på House of bagels, första gången jag åt där och väldigt gott var det. Jag och Fanny har bestämt att vi ska fika där inom snar framtid också.
Kom hem ca. halv två inatt efter konserten med Avril Lavigne (och Jonas Brothers) men klarade av jobbet idag utan att vara tröttare än vanligt. Ska uppdatera sen om konserten, håller just nu på att få sinne på videorna som jag filmade. Det vill inte funka att spela upp i något program :S Jag som precis köpt en ny kamera och överlycklig för att jag kunnat filma och få ljud på det så bara funkar inte skiten att spela upp i datorn. JAG GRÅTER SNART!!!!!!

I helgen blir det att ta det lungt, städa om det är kasst väder.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback