Student

Let me tell you about yesterday:
Jag och pappa lunchade på stan, pizza blev det för min del (mycket onyttigt nu när det är lov). Sedan åkte vi till Österäng för att titta på när Linus sprang ut. Galet mycket folk. kändes konstigt, jag fick en känsla av lycka inombords och en längtan. Om två år är det min tur. Efter vi varit där var det kalas hemma hos Hurthigs, god mat och dricka. Lite lek med Filippa (som jag aldrig kommer undan). Annars inte överdrivet kul, jag är inte så förtjust i kalas. Iallafall var vår familj sist kvar och till och med studenten själv hade gett sig av. Jag och Filippa satt i soffan och halvsov redan vid 10-tiden på kvällen. Jättetrötta var vi. Jag lyckades iallafall få hem min familj.
Och somnade fint sen i sängen efter att jag filosoferat lite.

Så ett stort grattis till en av de bästa personerna jag vet, Linus, till studenten.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback