Speckad tvkväll

Jobbat idag också, kändes som att det gick snabbare idag. Men hade bättre arbetsuppgifter typ. Iallafall nu sitter jag och väntar på att Blu water high ska börja. Ett program som faller mig perfekt i smak då jag älskar surfing. Sedan är det ju Gossip Girl och fotboll. Jag brukar egentligen inte titta på fotboll men jag och mammsen har satsat pengar. Mamma tro 0-2 eller 1-0, jag tror 0-1 eller 0-0. Jag menar lätt att Sverige inte vinner. Jag hejar stenhårt på Grekland nu +lite på Zlatan.
Efter att jag sett A walk to remember blev jag lite inspererad och håller nu på med en lista över 100 saker jag ska göra innan jag dör. Har förrut haft en lista med 10 saker, dock blev dem inte så bra. Nu har jag en mer seriös lista iallafall och har än så länge kommit på 10 saker. En av dem är att lära mig surfa. Resten förblir hemligt...iallafall en del saker.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback