Skolavslutning

Även om det var två dagar sedan så ska jag berätta om vår übermysiga skolavslutning.

Började med att jag nästan missade bussen på morgonen (galet nära denna gången), var en äckelspindel på mammas cykel och min cykel har ingen luft i bakdäcket. Så där stod jag och tänkte "Ska jag cykla iallafall eller försöka hinna med att gå?", jag tog det sistnämnda och började gå i rask takt, insåg att jag aldrig skulle hinna med högklackat, men som tur var hade jag flipflop med mig så bytte till dem och sprang halva vägen.

Väl i skolan så fikade vi ute i gräset på skolgården och bara pratade och mös. Sedan blev det kubbturnering. Jag Ia och elina kom på en andra plats. Efter skolan åkte några av oss in till staden och åt buffé på Rosegarden. Jättegott var det och jättemätta blev vi. Där satt vi en stund och pratade med, übermysigt. Därefter tog vi bussen till Åhus för sol och bad. Det var överraskande väldigt varmt i vattnet, minst 20 grader. Dock väldigt kallt i luften eftersom att det blåste rejält. Så där låg vi med gåshud och hackade tänder. Efter ett tag stack vi till Elin och bytte om och tog sedan bussen hem.

Det var en otroligt bra avslutning, tack för det tjejer!
Här följer ett urval av bilder, fler hittar ni som vanligt här


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback