Personlighetstest

Gjorde ett personlighetstest,

och såhär blev resultatet:

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.


Det där med att jag är tystlåten kom ju verkligen som en överraskning...NOT!
Och vad det gäller jobben som kom upp kan jag tänka mig inredningsdesigner, designer, trädgårdsmästare, kurator, familjerådgivare...typ.

Kommentarer
Josefin

tack vad söt du e =) <3



Blogg: http://sameoldstories.blogg.se/
2008-06-20 @ 23:11:36
Nina

oh jag fick exakt samma som dig :o



Blogg: http://just-my-luck.bilddagboken.se/l
2008-06-21 @ 15:07:47




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback