Midsommar firandet

Bättre sent än aldrig...

Midsommar firades hos Elin tillsammans med Louise, Frida och Olivia. Först började vi spela sällskapsspelet Veckans Värsta...vi hann inte klart innan det var dags för mat. Maten bestod av grillad kyckling, nypotatis, sallad och såser. Mycket gott var det. Blev även glass och jordgubbar. Sedan fortsatte vi med spelet, som Elin vann. Har ni inte spelat det så kan jag starkt rekomendera det. Kanske till tjejmiddagen!?.
Iallafall sen tittade vi på film; She's the man (som jag sett x antal gånger) och Cyote Ugly. Vi lyckades även klämma ner lite tårta...även den väldigt god. Olivia åkte hem sen fram emot natten och vi andra blev kvar.
Vi tog fram godis och chips och satte oss och kollade på Jerry Springer. Kom i säng gjorde vi vid halv två...eller om det var halv tre.

Dagens efter spenderade jag med släkten på mammas sida för det traditionella midsommarfirandet +tipsrunda. Kan ni tänka er, jag var ensam med 12 rätt...vilket innebar en andraplats.

 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback