Lånad grädde och mys

Så nu kommer uppdateringen.
Igår vid 6-tiden på kvällen kom Emmy till mig. Vi började med att göra ett fruktfat med ananas, jordgubbar, banan och persika. Jättegott, vi spelade lite spel och så. Sedan vid 21:15 ungefär fick vi för oss att göra marängswish (stavning?), dock hade ingen av oss grädde och affären hade stängt. Då fick E den "perfekta" idén att vi skulle knacka dörr, jag var väldigt tveksam till det först men blev övertalad. Efter några dörrar och efter att vi blivit lite utfrågade fick vi 3 dl grädde och kunde fixa marängswishen. Gott blev det ska ni tro. Vid 12 tiden på natten började filmen Coach Carter som vi såg. Jag tyckte den var bra, snyggingarna Channing Tatum och Antwon Tanner är ju med i den :D
Och vid halv 4 på morgonen kom vi i säng.
Imorse vaknade jag innan E och eftersom att jag inte hade något att göra fixade jag frukost, myyys. Sedan köpte vi grädde och gav tillbaka till dem vi lånat av. Sedan har vi försökt komma på vad jag gjorde på midsommar förra året. Jag minns verkligen inte och ingen annan verkar göra det heller !? Om ni vet, så kan ni väl höra av er :)

Här kommer lite bilder


Bild nr 4 = Kommer ni ihåg de där låtsas tatueringarna man hade när man var liten? Jag hittade några sånna hemma och var tvungen att testa dem. Cooolt. Om några månader blir det riktigt tatuering!

Kommentarer
Clara

haha, okej ja den är jättefin:) gillade allt med dem bilderna:P



mysiga bilder;)



Blogg: http://strawberrytree.blogg.se/
2008-06-15 @ 18:29:50




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback