Jag är lat

Jag är dålig på löften, orkar inte skriva om midsommar. Eller jag orkar skriva, jag orkar bara inte gå upp och hämta kameran och lägga in bilderna. Men imorgon gör jag det nog.

Idag har jag inte gjort ett dugg, sov länge sen bara slappat. Riktigt skönt. Har varit dåligt väder hela dagen, till och med åskat och blixtrat. Imorgon är det jobb igen som gäller, sista veckan nu. Jag hoppas jag inte får allt för tråkiga arbetsuppgifter. Förhoppningsvis ska jag och Fanny ut på förskolor och ehm...ja jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Sedan på torsdag är det Avril Lavigne som gäller. Kommer vara död på jobbet sen på fredag.

Som ni ser är designen ändrad igen...inget proffsjobb. Jag tog saken i egna händer helt enkelt så länge. Förhoppningsvis blir det ett proffjobb snart.

Ska nog lägga mig i sängen snart, läsa och sen sova.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback