Det vill inte som jag vill

Minsann, blev medlem på blogglista.se och lite andra bloggsidor. Så skulle jag lägga in den lilla loggan i menyn, hamnade den i menyn? Nej, nu är den ju överallt. Men jag orkar inte fixa det. Tryck gärna på länken några gånger för det ger mig poäng :D

Har jobbat idag som vanligt, jag och Fanny stack ut till förskolor och pratade lite. Tog hela förmiddagen sen blev det mer pappersarbete. Får försöka tänka positivt nu: bara 3 dagar kvar.
Skulle egentligen tränat på friskis, men så får jag ett sms från en av de som skulle med att det inte blir träning idag. Jaha, tänkte jag...schysst. Har jag asat med kläder till jobbet och allt. Jaja så kan det gå.

Ska strax titta på Made, ett av mina favoritprogram.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback