Det här är jag!

Skolan idag var helt okej, vi slapp matematiken och har den imorgon istället. Efter skolan blev det en liten tripp på stan tillsammans med några av tjejerna, jag inhandlade en kjol (kommer kanske bild sen). Hemma har jag inte gjort så mycket, jag och dessi gick en runda. Väldigt varmt men mysigt. Borde ha skrivit loggbok men orkar inte.

För övrigt tänkte jag nu svara på en kommentar jag fick från någon som ville vara anonym (jag är satan i gatan nyfiken på vem du är). Svar till dig iallafall: Det handlar inte om att jag ska vara någon jag inte är. Att ha kaffedrickandet som to die for, var kanske inte riktigt rätt och lite överdrivet. Men jag vill lära mig dricka kaffe. Det är en social dryck. Min mamma brukar säga det med att hon kan önska att hon drack kaffe. Jag skulle vilja kunna beställa en kaffe latte på caféet osv. Och det här med att jag inte nöjer mig med G och VG...det är sån jag är. Har fått en del av det tänkandet från Michael Jackson faktiskt. Man ska aldrig nöja sig med bara bra (inte jag iallafall). Jag vet att jag kan bättre, så varför ska jag vara nöjd med bra när jag kan vara bäst? Självklart vet jag att jag inte är mindre värd bara för att jag int dricker kaffe och inte har/får mvg. Jag vill inte på något sätt påverka de få människor som lser min blogg negativt. Jag vill inte att de ska tro att man inte är bra om man inte får mvg, så är inte fallet. Huvudsaken är egentligen att man blir godkänd. Man ska sätta upp mål i livet och nå dem. Mina mål är bla att få bra betyg, betyg som jag är nöjd med och det för mig är inte ett g.
Som sagt det handlar inte om att vara någon annan än den jag är. Såhär är jag. Jag tar inte illa vid mig av din kommentar och hoppas du inte tar illa vid dig av mitt svar.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback