Bojkott

Nu har jag bestämt mig för att jag ska bojkotta hiphop/rap ett tag, inte för att jag tycker det är dåligt. Jag gillar egentligen den genrén...iallafall en del. Men känner att just nu vill jag ge mer plats åt pop och sådant. Jag tycker personligen att det är sååå mycket charmigare med sång än med rap och just nu är det så många killar i min ålder som börjar rappa och blir Ken Ring-wannabes, jag tycker det är synd. Som sagt inget fel på rap/hiphop men det är uttjatat. Så just nu väljer jag att bojkotta Hiphop/rap, mest av personliga skäl och dels för att jag vill visa att det är uttjatat med alla dessa Ken Ring-wannabes. Jag har även en vän, som under många år var "känd" för en speciell talang. När jag lärde känna personen var det den talangen jag lärde känna också, plötsligt en dag upptäckte jag att personen börjat med rap...precis som alla andra killar i stan (nästan alla). Jag blev verkligen besviken, personen kastade bort en talang för att börja med något som så många andra redan sysslar med. Jag är fortfarande riktigt besviken på personen. Ni som känner mig vet vem personen i fråga är och jag hoppas att personen själv läser detta.

Jag börjar bojkotten med att lägga in en video med min nyfunna kärlek Nick, som är väldigt begåvad med en vacker sångröst.

Kommentarer
Rafael''''

men herregud. ärligt talat, folk som rappar vill nog inte va som ken ring? för alla som överhuvudtaget gillar rap vet om att ken ring är inte rap. det är bara massa svenskt bladder och inget från det ursprungliga. tycker det låter väldigt löjligt om du inte vill va vän med någon som rappar och blir "så himla besviken" om folk gör det. låt folk göra som dom vill. det är ju du själv som säger "jag ska följa mina drömmar o göra nåt stort." låt andra göra det med då!



2008-06-30 @ 16:51:45
anna

svar: ja´g vet inte vem som är vem av dem hehe men jag gillar SOS iaf :)



Blogg: http://addspirit.blogg.se/
2008-06-30 @ 18:12:37
Desiree

Bojkotta Hiphop?

Okej!!!!



2008-07-03 @ 12:44:10




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback