ÄNTLIGEN!

Har jobbat idag som vanligt, blev äntligen klar med min uppgift. Fick nästan sinne på det idag med. Blev även midsommar lunch som var helt okej. Gott med jordgubbarna! Vi fick även sluta en heel halvtimme tidigare :D

Är riktigt trött nu, men gick precis in på min lunar (ja, jag har fortfarande lunar) och såg att jag hade mail. Och gissa om jag blev lycklig över mailet!? Har ett flertal gånger skickat in Dagens 100 ord, som visas på första sidan på lunar och har aldrig fått det publicerat men nuuuuu jäklar. AAAAHHH. Onsdagen den 2 juli publiceras mina ord som kommer läsas av ca. 300 000. Kommer antagligen (och förhoppningsvis) bli bombad med gästboks inlägg.
Gosh vad lycklig jag är. Den dagen då orden publiceras lägger jag ut dem här med, så att ni som inte har lunar också kan läsa. Men än så länge förblir det hemligt.

Syster kommer hem inatt.
=JAG ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN JUST NU!

with big love
m

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback