Timeout?

Vad vill jag med min blogg egentligen, är det ens lönt att jag bloggar. Jag menar ca. 5-25 läsare om dagen. Jag lever ett totalt ointressant liv, iallafall om man jämför med Blondinbella. Vem vill veta vad jag gjort idag? Vem vill veta vilken musik jag lyssnar på och vilket tvprogram jag älskar? Men ja, är det något jag har koll på så är det väl artistvärlden. Finns det någon där ute som bryr sig?
Jag älskar att skriva och har alltid gjort, allt från berättelser och noveller till dikter och låttexter. Det är kanske därför jag bloggar, för att jag gillar att skriva. För att jag får ur mig saker, bloggen är ju trots allt som en dagbok...cencurerad bara.

Jag borde inte få lyssna på sånhär deppmusik, jag börjar bara tänka och blir deppig. Men jag älskar det...musiken alltså.
23.11, jag borde sova snart. Ska tvinga mig upp tidigt imorgon. Men ett O.C avsnitt borde jag orka med.

Timeout från bloggen ett tag?


Ge mig ett tecken, snälla?


Kommentarer
johanna'

du kanske ska skriva mer vad du tycker och ocensuerat, för hade du skrivit mer vad du tyckt o tänkt hade det kanske blivit roligare o läsa. för ska du solla bort allt snaskigt så blir det ju uppenbarligen väldigt tråkigt.



2008-07-24 @ 10:07:19
Nina

nee sluta inte blogga! jag tkr det är väldigt kul att läsa ^^



Blogg: http://just-my-luck.bilddagboken.se/l
2008-07-27 @ 23:45:00




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback