Rubrik

Har varit dåligt med uppdatering idag. Har spenderat nästan hela dagen framför tvn. Efter många om och men har jag även lyckats bestämma mig för vilken tapet jag ska ha till mitt rum; blir en ljusbrun/beige. Väldigt neutral och enkel. Ska sedan satsa på inredningen med lite färgrika detaljer.

Vet ni vilka filmer pappa kom hem med till mig idag (efter att jag fått påminna honom)? Tsatsiki-filmerna. Oh det var mina favoriter när jag var mindre. Älskar dem. Samuel Haus som spelar Tsatsiki är ju så liten och söt. Men killen har växt upp och är stor nu, han är ett år äldre än mig (om jag har rätt för mig). Svårt att tro, man tycker ju att den där lilla Tsatsiki ska vara liten föralltid...eller hur?

Imorgon är det Beach -08 som gäller.
steka,steka,steka!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback