Problems

Nu sitter jag här igen, bajs på datorn ! (nej jag älskar datorn). Skulle solat ute lite innan, men det var så jäkla varmt så jag klarade inte av det. Blir nog stranden någon timme imorgon efter optikern.

Tänkte att jag ska byta ut mina 2 låtar på mobilen (jag får inte plats med fler), kan dock inte bestämma mig för vilka jag ska lägga in istället. Hade tänkt mig två st Jonas Brothers låtar. En ska vara ringsignal så den måste vara en låt som kommer igång och inte segar. Vilka stora problem jag har va!?

Hoppas att Dessi kommer snart så ska vi fixa bordsdekorationen till hennes fest imorgon. Jag hoppas det blir bra nu.
Har fått ont i tänderna nu med, usch usch.


Kommentarer
anna

svar: jasså? jag har bara hört SOS men den är bra :)



Blogg: http://addspirit.blogg.se/
2008-07-03 @ 17:43:17




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback