Liseberg

Här kommer uppdateringen om Liseberg.

Jag gick upp vid 7-tiden för att duscha och fixa med allt. Vid 9-tiden var det avgång för bussen (bussresa), åkte med 6 andra tjejer från klassen. Så i sisådär 3 timmar satt vi på bussen, tur att man har MP3. Väl framme var vi riktigt taggade, vi köpte åkband sen började vi åka. Tror bestämt att Sagoslottet blev den första karusellen, sen blev den ena efter den andra. Jag och Nina var dem enda som åkte ALLT. Men de andra åkte det mesta. Flumride blev nog dagens favorit och farfars bilar ;) Vi gick även på Gasten (en del av oss), usch vad rädd jag var. Började nästan gråta innan jag ens gått in och behöver jag säga att jag skrek där inne!? Jag skrek nästan konstant, var livrädd. Vi sprang ut i slutet.
Vi åt mat, glass och hade det mysigt. Spelade på lite choklad/godis hjul...jag vann två lite mindre vinster !

Vid 10-tiden på kvällen bar det av hem och då var vi lagom trötta och jag hade skrikit isönder min röst. På bussen var jag som en nickedocka när jag halvsov. Ni vet när man sover i bilar/bussar så ramlar ju huvudet ner, eftersom att jag bara halvsov märkte jag när mitt huvud föll ner, så då tog jag upp det och höll på så tills jag vaknade :P

En mycket rolig och lyckad dag, man blev som barn på nytt. Släppte alla hämningar och bara levde livet.

Här följer några bilder, fler hittar ni som vanligt på min bilddagbok.




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback