JB (?)

Justin Bieber...har ni hört/sett honom innan? Jag såg klipp med honom på en blogg för ett tag sedan, sen nu letade jag upp fler klipp med honom på youtube. Herregud alltså, killen är ju så talangfull så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Läste lite på hans Myspace också...shit killen kan allt. Verkar faktiskt som att Nick Jonas har fått lite konkurans. Jag tror att Justin Bieber kommer att bli stor en dag...om han nu väljer att jobba med musik. Men vad han än väljer så kommer det gå så bra i livet för honom.

Jag älskar killen. (varför har vi inga killar som honom och Nick här i stan?)
En sak är säker, när jag får barn i framtiden kommer jag tvinga dem till att sjunga...vare sig dem vill eller inte ;P



With all my love
/m



Kommentarer
sofie

sök på fiomily på youtube, de är asbra!!!



2008-07-21 @ 00:17:48




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback