Godmorgon...

Eller jag har varit uppe i typ en timme nu. Min förkylning är på bättrningsvägen, mest bara förbaskat irriterande hosta nu. Ska strax gå och klä på mig, sedan vänta på mamma. Så ska vi till stan, jag ska köpa present till D, oasis och eventuellt en ny outfit, ska även beställa tid till återbesök hos optikern...behöver lite nya linser.

Riktigt skönt med lov nu, inga tidiga mornar och inga matlådor med gårdagens rester. Jag gillar sommaren, det är härligt. Men det får gärna bli bättre väder nu, imorgon ska det tydligen bli 25 grader vilket passar bra då vi ska till Liseberg. Ska bli så kul, en annan ska åka typ allt ;)
Imorgon publiceras även mina 100 ord på Lunarstorms förstasida, jag är lite nervös men samtidigt spänd och tycker det ska bli roligt. Jag undrar hur många som kommer läsa det, om många kommer kommentera det jag skrivit, om det kommer ge mig fler läsare här på bloggen !? Ja, det visar väl sig imorgon. Tyvärr hinner jag nog inte lägga in de 100 orden här imorgon eftersom att jag är borta hela dagen, men gör det annars ikväll eller på torsdag.

Så vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Josefin

sv: hahaha det är inte bara du, det stämmer så bra så:P



Blogg: http://sameoldstories.blogg.se/
2008-07-01 @ 12:41:20




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback