Give me a break

Känner mig en aning ledsen/arg nu. Som ni flesta vet har jag tandställning och har haft det i ca.8-9 månader nu. Dem drog ut två tänder där uppe och två tänder där nere för att det behövdes plats. Men hur fan tänkte dem när dem drog ut de två tänderna där nere? Varje gång jag borstar tänderna kollar jag extra noga på dem för att se om det blivit någon förändring och jo visst. Nu börjar det röra på sig i underkäken. Men det ser inte bra ut, det har blivit ganska "mycket" mellanrum mellan tänderna nu och det är fortfarande mycket till de ska flyttas för att fylla ut hålen från där jag dragit ut...vilket innebär att det kommer bli ännu mer mellanrum. Vad fan, här trodde man att tänderna skulle bli fina, raka och bra. Men om det är såhär det kommer bli så vill jag inte. Hoppas dem har en lösning på detta, annars kommer jag stämma dem!!!!

Blondinbella, I can feel your pain.

Varför kunde inte bara jag också födas med perfekta tänder??????


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback