Födelsedagsfirande

Update

Dagen var allmänt stressig till en början, in till stan vid 10 för att köpa present. Optikern kl.11 där det blev försenat. Men synen har inte förändrats, vilket är bra. Sedan till stranden i ynka två timmar. Där efter hem göra vid mig, slå in paket och sedan iväg till Dessi lite tidigare än själva kalaset börja för att hjälpa till. Dock behövde hon inte så mkt hjälp.
Sedan kom folket, vi åt tacopaj och hade mysigt. När alla kommit och vi ätit lite godis/chips och lekt lite så tog vi bussen in till Kristianstadsdagarna. Där var allt förvirrat, eftersom att vi var så många fanns det inte en chans att alla skulle kunna gå tillsammans under hela kvällen. Så vi splittrades, letade upp varandra, splittrades, letade upp varandra igen och så var typ hela kvällen. Mycket folk var där, men ganska roligt att titta på allt folk. Jag och Dessi hade "djupa" samtal om allt möjligt och vi kom även fram till att Smen's Baglomma är dem sämsta vi någonsin hört. Hur kommer man ens på ett sånt namn!? Vad betyder det!?!?!?
Sen bar det hem och jag var riktigt trött. Helt okej dag,


Kommentarer
anna'

har du jätte-synfel eller`? stackars dig i så fall. jag har det. känner mig halvblind:P



2008-07-08 @ 00:50:09




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback