100 ord

Idag publicerades mina 100 ord på Lunastorms första sida.
De lyder såhär:

Utseendet är viktigt!
Alla säger att det är insidan som räknas. Alla tjatar om hur ytliga vi är. Alla säger att det spelar faktiskt ingen roll hur man ser ut, vi är vackra på insidan. Visst allt det där är sant, det är framförallt det inre som räknas, men kan ni säga att ni inte bryr er om det yttre? Det första man lägger märke till hos en människa är utseendet, det ger det första intrycket. Vi alla vill väl ha en partner som ser bra ut (vad som är "ser bra ut" är olika från person till person). Det är utseendet man lär känna först! 

Jag tänkte inte skriva något mer om det jag skrivit, jag låter det vara såhär sen får ni gärna kommentera.
På lunar har jag fått över 80 kommentarer än så länge, de flesta håller med mig och har positiva kommentarer. En del håller inte med  mig och har faktiskt då kommenterat det på ett bra sätt. Sen finns det ju alltid en del som ska vara så där lustiga och skriva så otroligt onödiga saker.
Det har gett resultat på bloggen också (tror det är det iallafall). Som sagt kommentera gärna.



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback