6 januari

Snart, snart är lovet slut. Lite tråkigt för lov är så mysigt men samtidigt ska det bli skönt att komma igång igen, för jag verkligen bara sover bort mina dagar. Även idag har jag gjort det, eller idag har jag faktiskt varit lite duktig. Har skrivit in alla arbeten i loggboken nu, skönt att det är gjort efter att ha skjutit upp det x antal veckor. Sen har jag målat lite med mina målarsaker som jag fick i julklapp. Eftersom att jag hade lite brist på egna idéer fick det bli "wannabe-Peyton", jag blev väldigt nöjd iallafall. Har dock ingen bild på konsverket än, så ni kan ej se.


Oh, vad jag är sugen på att göra något med mitt liv...resa utomland, flytta, tatuera mig -vad som helst.
Ska iallafall börja träna nu, blir nog friskis och svettis och förhoppningsvis dans. Det ska bli roligt.
Om jag vågar och känner att jag klarar av det, så vill jag absolut jobba utomlands efter gymnasiet, då som au pair...helst i USA. Fast nu har jag även tänkt på att gå frisörkurs efter gymnasiet. Men vi får se, det är ju 2½ år kvar, jag hinner säkert ändra mig många gånger.

Nu ska jag titta på andra avenyn iallafall, så jäkla bra är det!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback