27 januari

Här sitter jag, lyssnar på musik och funderar på om jag ska gå ut innan eller efter maten.
Vädret är fint idag, verkar lite blåsigt men annars toppen.
Jag bestämmer mig för att ta en promenad efter maten.
Idag är min bästa tv-dag. Imorse var det Miami ink och Summerland.
Ikväll är det One Tree hill, Miami ink och Andra avenyn.
Imorgon börjar jag min apu på Växthustet, jag är nervös, men försöker tänka positivt.
Dem har sagt till mig att man ska tänka positivt, men det är inte lätt.
Efter att ha slutat på förra platsen för att jag inte trivdes är jag såklart rädd att det ska hända igen.
Min syster har min MP3, hoppas hon kommer innan jag ska ut.
Om jag orkar och känner mig tillräckligt inspererad ska jag nog leka
lite Elofsson och Picasso sen. Jag önskar att jag var bättre på det där än vad jag är.
Helt blå är himlen idag. Jag längtar tills våren är här på riktigt.
Det är mysigt med alla vårblommor, påskliljor, anemon, tulpaner,
men vädret har satt stopp för riktiga vårkänslor.
Det är trots allt bara januari, det är inte meningen att det ska vara vår än.
Klart som fan allt kommer bli bra nu !


Himlen är blå.

Kommentarer
Nina

du skriver jättefint malin! hihi satt å läste igenom din blogg lite :)



2008-01-27 @ 23:25:46




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback