20 januari -miami ink till tusen

Idag gick jag upp kl.9:40 helt frivilligt för att titta Miami ink. Riktigt bra är det, sen idag kom jag även ihåg att titta på Summerland som är riktigt bra det också. Egentligen hade jag tänkt plugga lite idag, men nej så blev det inte. Har mest slappat och nu sitter jag och väntar på att One tree hill ska börja, sen kl19:00 kommer Ellinor och Désirée, samtidigt börjar Miami ink (jag måste se), sen kl.20:00 är det andra avenyn, får nog hoppa det ikväll och titta sen på internet.

Imorgon börjar APU:n, jag är lite nervös men tror att det kommer gå bra. Ska vara på Jaffa blommor i hela fyra veckor, sen är det sportlov, så ingen skola på fem veckor.

Nu ska jag hämta något att äta sen bänka mig framför tv :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback