14 januari -jag önskar mig en som dig

Idag har varit en jättedryg dag i skolan. Vi fick tillbaka referaten i svenskan, jag är missnöjd som få. Fick tillbaka matteprovet också, 2 poäng ifrån VG men jag är hyfsat nöjd ändå (!). Imorgon väntar en ännu drygare dag, men ändå rolig. Vi har öppet hus på skolan och vi ska vara där HELA dagen. Från 8.10 till 21.30. Så hjärtligt välkomna!



Jag önskar en som ser mig genom alla masker och allt som inte är äkta. En som får mig att le och skratta. En person som jag kan berätta allt för utan att hon/han dömer mig. En som stöttar mig när jag inte tror på mig själv när allt är jobbigt. Jag önskar mig en som dig.

Jag önskar också att du kunde vakna upp och inse att du är bättre än allt det där, att du är bättre än alla dem.
Don't be a stranger.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback