1 januari

Efter många om och men och efter att jag brutit ihop x antal gånger och fått några utbrott så bestämde jag mig för att gå ner till familjen Hurthig och fira nyår. Det var nog tur att jag gjorde det och kvällen blev helt okej trots allt. Och det har vi ingen annan än lilla Filippa att tacka för, även om det kan bli lite jobbigt ibland så är man iallafall uppskattad av henne och hon är en vän att räkna med. Hon kommer alltid att vara min ögonsten.

Idag vaknade jag vid 13.30 och sen dess har jag inte gjort något vettigt, har inte ens klätt på mig vilket jag inte planerar att göra heller. Mamma och jag har tittat lite på O.C och ni har vi bara 4 avsnitt kvar av säsong 3.

Nu är det sisådär 7 dagar kvar tills moi fyller 17 och själva födelsedagen är fortfarande ett frågetecken. Får se om jag orkar ställa till med någon partaj eller om jag bara tar det lungt.



-08


Kommentarer
Ice

snygg blogg. och GOTT NYTT ÅR!:)



Blogg: http://ajslandic.blogg.se
2008-01-01 @ 17:15:16




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback