27 februari -Funderingar kring bloggen

Jag är just nu jättekär i den otroligt fina låten With You med Chris Brown.
Tror jag ska gifta mig med den.

Idag slutade vi redan klockan 11.20, så jag och några av tjejerna åkte in till stan och åt mat,
sen gick en runda i lite affärer. Därefter tog jag bussen hem och på bussen var båda mina bästaste vänner någonsin...Emmy och Désirée.
Är riktigt trött idag, vet inte varför men ögonlocken vill bara stanna nere och kroppen vill lägga sig ner och göra ingenting. Jag har även ont i en tand från när jag spände tandställningen igår.

Har funderat lite kring min kära blogg. Det här med rubriken, ni tänker säkert att det är skittråkigt att jag ibland bara har datum..visst det är en aning tradigt, men ska tala om för er varför. I min förra blogg kom jag ibland inte på bra rubriker så ibland hade jag bara datum, ibland någon text...jag tyckte det såg dumt ut och valde nu att alltid ha datum så om jag inte kommer på en lämplig text har jag alltid datumet.
Jag ska börja lägga in fler bilder, tycker själv det är roligt med bilder. Blir kanske lite dagens outfit, bilder från happenings osv. Eventuellt blir det lite tips eller något. Men mest kommer det som vanligt vara inside information om mig och mitt liv. Bloggen kommer även få ett nytt snyggt namn (på headern). Har ni önskemål eller förslag blir jag mer än glad att få höra dem. För övrigt suger ni riktigt på att kommentera. KOM IGEN!!!!

Keep the faith

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback