25 februari

Ärade bloggläsare, jag erkänner att jag blivit otroligt seg när det gäller skrivandet här.
Skärpning på mig! Och det här med att jag skulle göra en hightech blogg, har ej blivit av och kanske inte blir av heller. Vi får se.

Igår var jag med min goda vän och kollega Emmy,
det pratades en hel del minnen och blev en hel del goda skratt.
Den bästa tiden i mitt liv har hittills varit den tiden då jag gick i fyran och femman.
Vi var en otroligt mysig klass då, killarna och tjejerna vad vänner med varandra
och hittade på en massa roliga saker tillsammans.
Tiden på högstadiet var en överlag dålig tid i mitt liv.
Och nu är det ganska bra igen.
Emmy klippte även min lugg, så nu har jag faktiskt en lugg.
har fått många komplimanger för den idag, så det blev lyckat.

Idag var det iallafall första dagen i skolan på fem veckor.
Var roligt att träffa alla igen, dock inga roliga ämnen idag.


3 dagar kvar.
Keep the faith

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback