15 februari -Sista dagen på jobbet

Igår var det alla hjärtans dag, vilket innebar jobb för min del (eller ja, apu). Det var riktigt mycket folk hela tiden och blommorna gick åt som smör i solsken. Jag och Emelie fick sysselsätta oss själva, blev mest städ och fylla på och så. På kvällen åkte iallafall jag och familjen + moster och ellinor till kära gamla önnestad för att titta på årets musikal. Den var sämre än förväntat..sången var bedrövlig, men danserna var ganska bra. Var roligt att se det iallafall. Jag och Ellinor blev sugna som tusan på att gå upp på scenen och sjunga...man saknar det verkligen.

Idag var det sista dagen på jobbet (eller ja, apu). Var en seg dag, fanns inte så mycket att göra. Jag och Emelie bjöd på tårta iaf som tack för att vi fick vara där. Och som tack för att vi varit där så fick vi välja en sak/göra en bukett för ca. 150 kr...vi valde att göra en bukett. Vi fick även 500 kr cash. När vi öppnade kuvertet och såg pengarna blev vi rörda, vi trodde det skulle vara present kort, men liksom 500 kr bara sådär OJ. men tack så mycket. Kommer sakna jobbet lite. Nu väntar iaf en veckas lov, sen är det back to school.

Vill verkligen ha nya skor, så tittar lite på scoretts hemsida. Hittade två par snygga tygskor som jag funderar på.
Dock även den andra i svart.
image61image62

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback