13 februari -Som bortblåsta

Nu sitter jag här som så många gånger förr och önskar att jag var bra på något.
Sitter och tänker på att jag ska göra något med mitt liv.
Jag vill göra allt, vilket gör att inget blir av.
Idag är jag så förbaskat trött på allt.
Jobbet är mest jobbigt nu. Bara tanken av att det är alla hjärtans dag imorgon gör mig trött.
Märkte idag att ca. 600 låtar på min MP3 är som bortblåsta. Inte en aning om hur.
Så när jag har tid ska jag sätta mig ner och försöka komma på vilka låtar som är borta och sen lägga in skiten igen.
Jag är fortfarande osäker på mitt val av linje, men kommer aldrig komma på vad jag verkligen vill.
Men det har varit lite bra också. Igår på kören lärde vi oss en ny riktgt bra låt. Sen en annan dag ska jag dela med av lite musik...orkar inte idag. Dessutom börjar en ny säsong av Top model ikväll med Tyra, Ms Jay och Jay (vilket vi älskar).

På lovet någon dag ska jag ta mig tusan fixa till designen på min blogg. Fixa lite hightech saker och sånt.
Så nu sökes en person som är bra på photoshop som är villig att hjälpa mig med bla. headern. Skriv en kommentar som ni är intresserade.

Imorgon ska jag till Önnestad iaf och titta på deras musikal, det ska bli roligt.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback