1 Februari -Helt slut

image53
Nu har det gått en vecka på Växthuset och jag är helt slut. Fick sluta tidigare idag iallafall, plus att vi fick göra varsin tulpanbukett att ta med hem, tummen upp till det. Igår fick vi också sluta tidigare så jag ringde min mor så hon kom och hämtade mig och så körde vi in till stan så jag kunde köpa den där snygga tröjan, design by Timbaland. Riktigt snygg, billig och så gör man en god gärning (tröjan tillhör fashion against aids collectionen).
Denna helg hoppas jag det blir hyfsat väder imorgon så jag kan åka till stan och shoppa lite, längesen jag gick en riktig runda på stan. Sen på söndag är det sång med kören och 80-års kalas för min farmor.
Hoppas ni alla får en bra helg.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback