Klappar

Denna julafton har varit bra, ungefär precis likadan som alla de andra åren.
I stort sett alla klappar jag fått hr även stått på önskelistan (annars brukar man ju få massa oönskat).
Dock lite besviken över att jag inte fick biljetter till Il Divo i mars nästa år, men det visade sig att de var typ asdyra.
Så pengarna jag fick som var till ändamålen; Il divo, shopping eller tatuering kommer nog läggas på en tatuering. Aldrig att jag får med mig någon att se Il divo för typ 1000 spänn.

Nej, nu ska jag gå och lyssna på musik då jag fått massa trevliga skivor.
Puss på er!

Kommentarer
klara'

hej. till dig som är så musikintresserad har jag ett tips på en låt som kanske skulle passa in på din situation. kanske inte när det gäller män för det vet jag inget om, men om ditt liv som det beskrivs i detta inlägget.



Veronica Maggio- aldrig nöjd



2008-12-27 @ 16:32:19
Malin

Jag gillar inte Veronica Maggio.

Och jag är så jäkla nöjd!!!!!



Blogg: http://mgustafson.blogg.se/
2008-12-27 @ 21:05:59




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback