Godmorgon

Idag har jag sovmorgon, börjar egentligen inge förän kl. 12.10 men ska vara hos tandregleringen 10.20 så får ge mig av lite tidigare. Har precis ätit frukost, ska strax gå och föna håret och göra vid mig.

Bara några dagar kvar nu, denna veckan kommer bli så bra. Pappa kommer hem från UK ikväll, imorgon ska jag ta tag i julklapparna, på torsdag slutar vi och min bästaste syster flyttar hem från UK, på fredag ska vi till kyrkan för avslutning (vi har dejt dit också) och på kvällen ska familjen till Lund och titta på 500 (hade gärna velat gå på festen också). Lördag får jag se, söndag ljusstöpning och sedan julkonsert med kören.

Vad allting är bäst just nu....eller det mesta iallafall.


Kommentarer
lina

sv: jag kommer att sätta igång med din header någon gång efter julafton! de två sista bilderna fungerar tyvärr inte, men det har varit krågel med blogg.se's bilder lite överallt. men om du kan ladda upp dem på t.ex. http://tinypic.com och sedan länka dem igen så skulle det vara jättesnällt! :)



Blogg: http://discosadness.blogg.se/
2008-12-17 @ 18:51:10




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback