Fullt ös innan jul

Idag har det varit full rulle.
Klassen hade blivit bjudna till ljusstöpning hemma hos Ia, en del av oss var där. Det var väldigt trevligt, jag har aldrig stöpt ljus innan, så var roligt att testa på och se hur det går till. Vi gjorde många ljus, fast jag köpte bara 4 st. Efter den trevliga vistelsen där åkte jag hem en snabbis, gjorde vid mig sen iväg till kyrkan. Kören jag sjunger i hade julkonsert och avslutning. Och FY vad bra vi var idag. Fullt ös medvetslös. Ni som inte var där missade något! Efter konserten hade vi avslutning med fika och mys.

Imorgon är det full rulle igen, ska in till stan och handla de sista klapparna. Därefter blir det frossa i godis hemma hos Louise. Ja, sen är det ju inte så lång tid tills julafton. Jag har faktiskt knappt några julkänslor, men shit vad jag längtar. Vill se vad jag får för klappar. Har faktiskt redan kommit på vad jag ska önska mig i julklapp nästa år; tandblekning. Perfekt då min tandställning förhoppningsvis är borta tills dess.

Hoppas ni har det bra där ute!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback