Tröstätardag

En tung börda försvann precis från mina axlar. Jag vet nu vart min OTH-box håller hus :D

Idag är det söndag, 2 dagar kvar till skolan börjar. Jag har faktiskt sett framemot skolan, alla nya ämnen. Men nu de senaste dagarna har jag känt mig väldigt nervös och rädd. Varför vet jag inte, men det är väl normalt?
Idag är det även dags för tröstätardag med Emmy, vi började med det förra året och ska ha det som tradition att göra varje år. Och nu kanske ni undrar vad man gör på en tröstätardag? Jo, man köper massa onyttiga saker, godis, glass (Ben & Jerry är ett måste), pizza och så hyr man några kärleksfilmer. Sedan äter man, tittar på film, pratar och tycker synd om sig själva! Alla borde ha en sån här dag då och då.

Ska strax gå och ringa ett samtal och sedan...duscha?
pepp inför skolan-inlägg beräknas komma idag.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback