Min hemliga kärlek

Jag vet inte hur ni känner men för mig börjar det allt mer och mer bli en självklarhet att jag ska "dela med" mig av musiken jag lyssnar på. Hittar jag en ny bra låt skriver jag det här. Är det någon artist jag gillar eller börjar gilla, skriver jag det här. För här skriver jag om mig och mitt liv och musiken är en stor del av mitt liv. Jag har nu börjat lyssna på en artist igen som jag lyssnade lite på förrut, artisten är även skådis och ja, jag har gillat artisten innan, men inte lyssnat så mycket på artisten på senare tid.
Iallafall av någon anledning känner jag inte alls för att dela med mig av just den här personen, inte än iaf. Jag vet hur det kan bli och sådant stör mig så fruktansvärt. Det som kan hända är att vänner i min närhet helt plötsligt också börjar gilla den här artisten och "han/hon är sååå bra och såååå snygg" och bla bla. Ni tänker kanske att jag är löjlig nu, men tänk er om ni köper en ny outfit och visar den på er blogg, ni är jättestolta över era inköp och en vecka senare kommer en av era vänner i samma kläder, visst känns det dåligt? Samma för mig är det med musiken.

Så jag håller på denna artisten ett tag till. Annars brukar jag inte bry mig så mycket så länge det inte är en av mina favorit artister, vilket detta inte riktigt är. Men jaja ändå.

Som ni ser på bilden är det en kille och jag hoppas ni inte allt för lätt ser vem det är, men misstänker att det finns någon där ute som kanske lyckas lista ut vem det är.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback