Loppis och IKEA

Kom hem för ett tag sedan, hela familjen har varit på en liten utflyckt. Mormor och morfar var och hjälpte till på loppis i deras by så vi åkte dit. Jag fyndade en väska och en portfolie (heter det så?)...haha jag och mina väskor, tror jag har runt 10 st (hand)väskor här hemma nu som jag använder, sen ytterligare 3-5 st som jag inte använder. Nej, man kan aldrig ha för många väskor.
Efter loppisen åkte vi till IKEA, jag kollade på möbler till mitt rum och ja, jag har väl nästan bestämt mig nu. Jag och mamma åker dit igen i kommande vecka för att inhandla. Efter IKEA blev det fika hemma hos mormor och morfar.

Jag tycker faktiskt att det är skönt att det inte är så fint väder längre, man kan sitta inne utan att få dåligt samvete och man dör inte av värme. GE MIG LITE REGN!


Mina loppis fynd (tack till mormor som betalade)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback