Ledig fredag

Jag ska önska mig ett spännande, händelserikt liv i julklapp.
Jag brukar inte ha några problem med att bara vara hemma och inte göra något särskilt, men just ikväll är jag otroligt uttråkad. Pappa har beslagtagit tv:n för att titta på friidrott (snälla, kan dem inte ha en till friidrottstävling....not). Jag vill titta på HSM!

Dagen i övrigt har varit trevligt, jag var ledig från skolan idag. Så jag sov lagom länge sen åkte jag till stan för att träffa Nina. Jag var på jakt efter en ny outfit att ha imorgon då jag blivit bjuden på prinsesskalas, hittade jag något? Nej, såklart inte. Letade även efter chinos, hittade ett par på Cubus, men dem var baggy vilket jag inte ville ha. Sen hade inte en enda affär ett par beiga normala chinos...helt sjukt. Har det redan blivit ute eller ?

Ja, som ni nu kanske märker är min timeout över. I'm back on track.

Kommentarer
Emmy

Chinos är så populärt att dom är slutsålda;) Annars finns dom på gina tricot i lund eller malmö.. Jag ser fram emot i morgon, det kommer bli fantastiskt kul. Massa kramar



2008-08-30 @ 01:41:00




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback