J. Blunt

Jag har länge gått och tänkt på vem som är min absoluta favorit artist/grupp. Brian McFadden? Michael Jackson? Westlife? Justin Timberlake? Jonas Brothers? Nej, nu har jag kommit fram till det; James Blunt. Av alla artister jag gillar så är han en av de få jag upptäck själv. De andra jag nämnde har jag jag upptäckt via andra. Men Blunt är min egen. Enda sen första gången jag hörde You're Beautiful på radion har jag gillat honom, hans musik och hans röst är precis vad jag älskar.
Jag vet att de flesta tröttnat på hans superhit You're beautiful, men jag älskar den lika mycket nu som då och musikvideon är så simpel och perfekt.

Enjoy!
 

P.s Ni skulle bara våga börja gilla honom nu !

Kommentarer
Edina

sv: VISST! jag vill inte att det ska vara lindsay.. hon e söt o så men de ska liksom va han o peyton..



Blogg: http://edinas.blogg.se/
2008-08-04 @ 00:03:31




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback