Hemma

Nu är vi hemma från England igen, vi kom hem igår kväll men då gick jag och la mig direkt. Vi har haft det väldigt trevligt. Sofie har visat oss runt och vi har turistat och "shoppat" och träffat familjen. Ska göra ett inlägg sen med vad vi gjorde dag för dag och bilder.

Idag regnar precis som det gjort typ varenda dag i London, men det är skönt för då kan jag sitta inne hela dagen och slappa.

Såg pecis en sak, ni vet om min nya hemliga kärlek. Verkar visst som att någon listat ut det och jag håller på att bli gaaaalen. Visst man får ju gilla vilken artist man vill och så, men jag menar måste man gilla just precis exakt dem jag gillar och börja gilla dem just exakt precis lite efter att jag börjat gilla dem? ÄR DET SVÅRT ELLER?????? Nu kanske det finns en person som känner sig väldigt träffad, mmm jag har inget emot dig som person du är jättetrevlig och jag gillar dig, men just det här går mig på nerverna!

Nu ska jag smsa lite
Puss, sötnosar.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback