Avslöjar

Plötsligt fick jag sådant sug efter det allra första avsnittet av One Tree Hill, så efter detta inlägg ska jag kolla på det.

Lalala vill ni veta vem mina nygamla hemliga kärlek är? Jesse McCartney it is.
Jag kollade på Teen Choice Awards på youtube någon dag efter att det ägt rum. Jesse tsm med en annan presenterade en kategori och det slog mig att honom har jag ju inte lyssnat på på länge. Jag checkade in honom på youtube och det visade sig att han nyligen släppt ett nytt album och låten Leavin' som är den första singeln (tror jag) är min favoritlåt at the moment. Tror jag först upptäckte honom när de visade tvprogrammet Summerland på kanal 5. Han väcker minnen också. Så massa kärlek till J. McCartney....börja lyssna på honom om ni vill, jag bryr mig inte längre.

Idag har jag även lagt in bilderna från besöket i England så uppdatering om det kommer imorgon.

Ha en fortsatt bra kväll/natt allihopa.

With Love
/m


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback