Veckans: To die for

Veckans To die for, blir inga mindre än Peyton & Lucas från tv-serien One Tree Hill. Eller rättare sagt är det det som är mellan dem, deras connection. Ni som ser på det vet ju att nu i säsong 5 är dem ju inte ihop längre, Lucas har till och med en annan. Så då kanske ni undrar varför jag väljer dem och inte Naley istället!? Jo det ska jag tala om för er. Redan från första början visste man att Lucas och Peyton var rätta för varandra, hela tiden har man vetat det. När Lucas var ihop med Brooke visste man ändå att hans hjärta egentligen tillhörde Peyton, likadant med henne när hon dejtade Jake. Det har aldrig varit lika självklart mellan Nathan och Haley, deras förhållande och deras relation till varandra har aldrig varit lika gripande och självklar. Jag antar att Lucas och Peyton är det som man kallar för tvillingsjälar. 
Varför har jag detta som veckans To die for? Tja, vem vill inte hitta den där tvillingsjälen, den där kärleken som man vet är den rätta och perfekta. Man är så lika, man ändå olika så att man kan komplettera varandra. Jag skulle kunna dö för den relationen och det bandet Peyton och Lucas har mellan varandra.

 121178-1306

Kommentarer
maya

Hoppas du får en bra dag!



Blogg: http://metrobloggen.se/mayas
2008-04-03 @ 17:36:53
Liza

Oj, jag tycker Naley varit mer självklart, kanske inte från första avsnittet men det tyckte inte jag Lucas och Peyton var heller.. De känns lite mer som Marissa och Ryan, typ tillsammans ibland, slut ibland.



Blogg: http://halighalie.blogg.se
2008-04-03 @ 17:36:54
emma

håller med !
den relationen dom två har.
den skulle man göra allt förr!
undrar om den finns på riktigt?



Blogg: http://enlitentax.blogg.se
2008-04-03 @ 17:42:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback