7 april -Nästan hjärtattack

Klarade av ännu en dag i skolan. Vi gymmade på idrotten, jag och Filippa var faktiskt väldigt duktiga och seriösa(!).
Nu ikväll ska jag plugga, hade tänkt göra massa annat också, men det hinner jag nog inte.

Iallafall nyss när jag gick in på internet, så har jag msn som startsida. Så är där en bild på Michael Jackson och texten Michael Jackson Live!. Jag tänker direkt "Shit vart ska han va? VAVAVAVA?" Sen ser jag satt det är gamla uppträden som man kan se och under den stora texten stod det "Se popkungen få publiken i extas". Vilken besvikelse, jag trodde att han var på gång igen. Mitt hjärta slog en volt typ...eller det stannade (svårt att avgöra)

image115
Bilden är från msn's startsida.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback