27 april -Helgen

Till slut kom jag och Dessi fram till vilken klänning jag skulle ha på fredagen. Var ju som sagt jubileumsmiddag då, vi hade gjort bordsdekorationer (som trots allt blev ganska bra), det bjöds på extra god mat +glass. Jag kunde dock inte njuta av maten då jag hade så förbaskat ont i tänderna. Har fortfarande ont, men inte lika mycket. Vi gjorde även vår första brudbukett i fredags, min blev dock inte helt bra.
Igår var jag en sväng på stan, skulle titta på kamera. Men blir nog så att pappa köper en i USA. Sedan övningskörde jag och jag avslutade dagen med att baka cupcakes...som är till ett skolarbete. Idag har jag minsann redan hunnit med att sjunga i kyrkan och har en hel del planer kvar.

x Sjunga med kören (redan gjort)
x Träna krukväxter
x Bli klar med matematiken
x Skriva loggbok
x Träna


10 kr till den som gör mina läxor.
För övrigt, söker jag fortfarande gästbloggare, då jag själv är ganska upptagen med läxor kommande tid. Hör av er om ni är intresserade!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback