10 april -Lite uppdatering

Jag har minsann blivit lite dålig på att blogga de senaste dagarna, har varit en del skolarbete jag behövt göra +jag har blivit värsta tv-nörden. Har upptäckt The Hills som går på MTV, tycker det är sååå bra. Sedan håller jag på att designa en väns blogg (är inte så bra, men gör så gott jag kan). Förkylningen är mycket bättre idag, har inte alls haft den sprängande huvudvärken och inte ont i halsen, så det känns bra. I tisdags skippade jag kören trots allt, mådde skit där på kvällen.

Idag i skolan gjorde vi en mor och barnbukett, dem blev väldigt söta, ska ta bilder och lägga in sen.
Ikväll är det lite plugg, So you think you can dance och kanske en dusch som gäller.

image110

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback