3 Augusti

3/8 -07
Jag och pappa åker till Malmö där vi tar tåget till Örestad. Där går vi en runda på ett stort köpcenter, jag hittade en affär där dem sålde massa Friis & company grejer men köpte inget. Efter att vi gått där en stund tog vi tåget vidare till Köpenhamn där vi gick på ströget efter många om och men bestämde jag att vi skulle äta på Macke Donkan, väl där fick vi stå i kö i ca. 40 min. Så åt vi då våra hamburgare, därefter tog vi taxin ut till KB Hallen där själv konserten skulle vara. Dörrarna öppnades ca. 19.15 och vi kom in väldigt snabbt. Vi hade ståplatser och jag lyckades få en plats till vänster precis framme vid scenen och sen var det bara att vänta. Ca. 21.15 började det första förbandet...inte jättebra. Men inte blev det drygt för plötsligt ser jag NIK OG JAY komma ut från backstage, oj vad glad jag blev. Hade jag haft papper och penna hade jag lätt bett om autograf. Pappa tyckte jag skulle ta bild tillsammans med dem, men jag vågade inte och så hade jag ju förlorat min plats. Sen vid 22.00 var det andra förbandet, Joey Moe, Jinks och Beautiful, dem var mycket bra. Måste dock säga att Joey Moe är lite snyggare på bild än i verkligheten. Sen var det väntans tider igen, men ca. 23.00 kom huvudnumret...det vill säga; Akon. Han var riktigt bra, han är ju sååå sexig och jag älskar hans röst. Härligt tryck i publiken också. Hade jag bara stått ca ½-1 meter längre in mot mitten hade jag kunnat röra honom, men men, det dög ändå. Det var verkligen otroligt kul att se. Konserten var sluta ca. 00.15. Tyckte att det var lite kort, men man kan säga att det var kort men intensivt. Sen tog jag och pappa taxi till tågstationen och tog tåget hem.

En mycket lyckad dag och kväll.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback