26 Oktober

Har varit en lång dag idag, lite jobbigt men ändå helt okej. Vi gjorde mer gravsmyckning.

Just nu är jag så jäkla glad för min sötnos Shamme berättade precis att Ne-Yo kommer till Sverige och gör gratis konserter och lätt att jag ska dit. Det är iofs på en vardag men jag bryr mig inte för jag SKA SKA se honom. Man kan ju liksom inte missa när ens blivande man uppträder. Får se om jag kan få ledigttp en timme från skolan så jag kan åka hyfsat tidigt. Kommer säkert vara asmycket folk iaf. Men jag HOPPAAASSS!!!

Snart är det idol...rösta på Christoffer !!

image16


Puss på alla idag :P hahaa

Kommentarer
Malins sötnos shamme

JA, det är jag det, förutom den där sötnos delen.
Jag och Malin ska gifta oss med Ne-Yo!

Trippelbröllop



2007-10-31 @ 00:42:14




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback