25 Oktober

I give you everything I have, the good the bad.

Hm, nu har jag inte bloggat på tv dagar. Har inte orkat/haft tid...har nästan fått lite abstinens :P
Men nu skriver jag iallafall.
Har varit i skolan som vanligt, igår fick vi göra en solitär och för första gången fick vi själva välja lite material och så. Blev dock inte helt nöjd. Idag gjorde vi klart våra gravkransar, blev helt okej faktiskt...ska nog köpa den sen för mormor ville ha en. Sen gjorde vi något annat inte överdrivet kul. Känns som att allt har varit emot mig idag, dålig dag helt enkelt. Imorgon fortsätter vi med gravsmyckning. Sen är det LOOOOOOOOOV <3

Trodde min syster skulle komma hem imorgon, men nej hon kommer på söndag. Oh jag orkar inte vänta för jag saknar henne!!  

Planer för lovet då; Träffa Cornelia, Föhoppningsvis träffa Shamme, Filippa sova här någon dag, softa ihjäl, plugga.
Mja, planera in mer är det ingen mening med. Men ska blir sjuk skönt med lov, känner att det behövs nu.

Ikväll är det nog plugga som gäller...måste skärpa mig alltså!

Kommentarer
Lovisa

nej eller hur :) hihi, du är mycket välkommen när vi ska ha den uppvisningen. Sen får du också komma om du vill när vi ska ha musikalen på skolan ;) jag kan återkomma om när det är



Blogg: http://lovisah.blogg.se
2007-10-25 @ 19:12:46




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback